Even voorstellen. Sinds deze zomer is Judith Dijk onze nieuwe topper op de klantenservice. Hieronder vertelt Judith iets over zichzelf.
Als ik een gerecht zou zijn, dan mag je bij mij de volgende ingrediënten verwachten: portretten tekenen, boeken, talen, Spanje, dierenliefde, muziek, nieuwsgierig, leergierig, humor, vrienden en gezelligheid!
Na 10 jaar in Spanje gewoond te hebben, miste ik mijn roots en ben ik teruggekomen naar Nederland. In Spanje heb ik als lerares Engels en als Cambridge examentrainster gewerkt. En de laatste jaren werkte ik als ZZPer voor scholen in de Provincie Granada. Ook gaf ik hier en daar teken- & schilderles.
In mijn zoektocht naar de juiste baan (lees: een plek waar ik mijn brede ervaring in de klantenservice kan inzetten, kan organiseren en mijn passie voor educatie terugvind) ontdekte ik MK Educatie. Het klikte meteen en ik dacht: dit past bij mij!
Ik vind het belangrijk om het beste uit mijzelf te halen, zowel privé als werk. En mijn werk op de klantenservice is heerlijk divers, uitdagend, soms hollen of stilstaan, organiseren en voorlopig ben ik zeker nog niet uitgeleerd.
Ook bestaat het team van MK uit geweldige collega’s en ben zelfs verwend met welkomsbloemen toen ik begon. Wat een welkom!
Ik werk 4 dagen in de week en de rest van mijn tijd ben ik het liefst creatief bezig en teken portretten van mens of dier. Neem gerust een kijkje op mijn Instagram.